Rabu, 07 November 2012

Kaji Beasa....!!

singhaja aku tulis ngini lawan bahasa banjar, amun bahasa indonesia tarus kasian yang kada tapi tau babahasa indonesia nang baik dan nang bujur tu kaya apa.

aku manulis ngini gasan maramiakan blog ampunku saurang, nang lawas kadada ku ilangi...maklum haja blog ku nang bangaran Pustaka Cinta ngini nang kaya gubuk darita ja sudah. gadget nang dipakai gen kakayaitu haja jua...kalah dibanding lawan ampun nang lain.  kadada nang handaknya sako ai nang bejinguk ka dalam blog ku neh, lawas kada tasapui, bahambur ratik dimana-mana. ditambah iklannya disarangi kabibitak nah.

maklum haja aku ngini lagi sibuk bausaha, jadi kada tapi tahirai lagi..eh, salah...kada tapi tahurani lagi maksudku hen lawan blogku nginih..

wahini banyak sudah kakawanan nang baisi blog, nang jelas kawa gasan curhat selain di pisbuk hen, ada jua nang gasan baramian haja..tapi ada jua gasan babagi informasi nang kaya aku neh hen.

nah, ngini haja gen dahulu nang aku tulis disini. jaringan pina lambat banar nah...sampai jumap lagi dipostingan barikutnya..okey?

salam.

2 komentar:

Anonim mengatakan...

Mae.. ae lah... blog nya bagus bnr..
bolehkah uln kenalan..?

add my line. qiftie

pustaka cinta mengatakan...

salam kenal Rudi restu Bumi

IDE MEMBUAT IKLAN LAYANAN MASYARAKAT

  berikut adalah ide untuk iklan layanan masyarakat dalam bentuk video   Kampanye Anti Merokok: Video menampilkan perubahan positif da...